بهره برداری از سایت جدید انجمن

با افتخار خدمت همکاران عزیز اعلام میداریم که سایت جدید انجمن رادیولوژی دهان، فک و صورت ایران  به نشانی: www.iaomfr.com و همزمان با اعلام فراخوان مقالات کنگره پانزدهم به بهره برداری رسید.
در این سایت علاوه بر صفحه عمومی، با قابلیت بازدید همگانی،‌ صفحه تخصصی  ویژه اعضا با محتویات‌ علمی و تخصصی از جمله فیلم سخنرانی  کنگره‌ های سیزدهم و چهاردهم بارگذاری شده اند.
🔸 راهنمای عضویت در صفحه تخصصی سایت:
شرط حضور در این سایت، محرز شدن عضویت پیوسته در انجمن رادیولوژی فک و صورت ایران است؛
برای این منظور با ورود به صفحه ثبت نام اولیه، مشخصات خود را وارد و پس از ساعاتی، با تایید رشته تخصصی توسط ادمین سایت‌ و ارسال پیامک به شما، درگاه پرداخت حق عضویت انجمن برای سال های ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در داخل سایت برایتان فعال خواهد شد (اگر هر یک از سالهای مذکور قبلا پرداخت شده اند، درگاه آنها غیر فعال خواهد ماند).
پس از پروسه فوق و تایید نهایی توسط ادمین ، شماره تلفن همراه شما در سایت ثبت و برای هربار ورود پیامک یکبارمصرف به همان خط ارسال ، و قابلیت ورود به صفحه اعضا وجود خواهد داشت.
▪️نکته تکمیلی ۱: از سایر قابلیت های سایت میتوان به این موارد اشاره نمود:
تشکیل صفحه پروفایل برای هر عضو و امکان جستجوی همکاران در شهرهای مختلف،  امکان برگزاری وبینارهای مجازی با وجود نرم افزار مربوطه، ارتباط با شرکتهای تجهیزات رادیولوژی ، مشاوره انلاین و ارشیو کیس که البته برخی آیتمها در حال تکمیل و بروز رسانی می باشند
▪️ نکته تکمیلی۲: صفحه کنگره پانزدهم در سایت،  برای عموم بازدیدکنندگان قابل مشاهده بوده و با ورود به آن امکان بارگذاری مقالات جهت کنگره و در آینده (از اواخر مرداد) امکان ثبت نام برای‌کنگره پانزدهم وجود خواهد داشت.
✅با تجدید احترام